وبلاگ اطلاع رسانی ستاد برگزاری مراسم ایام دهه فجرشهر شال

حضرت امام خامنه ای:
دهه ی فجر، دهه ی تجدید قوای نیروهای انقلابی با تجدید یادها و خاطره های پرشکوه آن روزهاست؛ دهه ی تجدید عهد و میثاق ملت ما با انقلاب است؛ دهه ی گرامیداشت بزرگترین معجزه ی الهی در این روزگارهاست.

بایگانی
آخرین مطالب

دشمنان این نظام می گفتند این انقلاب یک ماه دیگر یا نهایتا شش ماه دیگر سقوط می کند ولی در حال حاضر ۴۰ سال است که این نظام با قدرت تمام رو به جلو است.چپ و راست جبهه ملی نهضت آزادی وغیره مانند امام باور به قدرت الهی نداشتند.امام قدرت خود را از شرق وغرب نمی گرفت بلکه فقط از خدا ولاغیر. این را سیاسیون نمی توانند بفهمند. امام سیاستمدار اسلامی بود.امروز هم جانشین صالح امام هم درست همان مشی امام را می روند. اتکا به قدرت خدا در کلام رهبری موج می زند.

یکی از تحلیلگران غرب اعتراف می کند ۲۰ شاخص است که باعث سرنگونی یک نظام می شود واگر در کشوری ۳یا ۴شاخص در آن اجرا شود،آن کشور از بین خواهد رفت.خودشان اعتراف می کنند ما هر ۲۰ شاخص را در ایران اجرا کردیم ولی نظام ایران قدرتمند تر شد.
. گورباچف فکر کرد که اگربرود با امریکا دست بدهد ولبخند بزند مشکل کشورش را حل خواهد کرد مثل یکی از آقایانی که وقتی سر کار آمد گفت برویم با کدخدا ببندیم تمام می شود
هنر رهبری این است که سیاستهای جمهوری اسلامی را با قدرت تمام به پیش می برد چطور رهبری امریکا را از منطقه بیرون انداخت ؟ با دیپلماسی ولایت فقیه .بعضی از مسئولین کشور در اول شروع به کار خود دنبال رابطه با امریکا بودند بعضی ها هم در آخر دولت خود به دنبال بستن با امریکا بودند مانند رییس جمهور سابق.
امروز شرایط ایران طوری شده است دشمن را در خانه خود شکست داده است.قاسم سلیمانی امروز 135هزار نیرو در عراق و60هزار نیرورا در سوریه آماده نبرد با اسرائیل کرده است.آزاد کردن حلب ودیرالزور دهها بار مهمتر از آزادی خرمشهر است. امروز جوانان عرب اسم قاسم سلیمانی را می بوسند.
اف ای تی اف را دارند به صورت قسمت به قسمت اجرا می کنند. ضعف مدیریت دولت در باریدن 30 سانت برف کاملا مشهود بود.




  • ستاددهه فجرشال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی