وبلاگ اطلاع رسانی ستاد برگزاری مراسم ایام دهه فجرشهر شال

حضرت امام خامنه ای:
دهه ی فجر، دهه ی تجدید قوای نیروهای انقلابی با تجدید یادها و خاطره های پرشکوه آن روزهاست؛ دهه ی تجدید عهد و میثاق ملت ما با انقلاب است؛ دهه ی گرامیداشت بزرگترین معجزه ی الهی در این روزگارهاست.

بایگانی
آخرین مطالب



حجت الاسلام والمسلمین قدرتی رییس کل دادگستری استان قزوین در مسجد جامع شهر شال :

 جامعه ای که ولایت و محبت اهل بیت (ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) را در دل داشته باشد در مسیر درست سعادت و رستگاری قرار دارد.

 در جامعه امروز برای اینکه از گزند دشمنان دور باشیم باید همه پشتیبان ولایت فقیه باشیم.


در خصوص مسائل مطرح شده توسط حجه الاسلام سیدهاشم موسوی امام جمعه محترم شال حتما پیگیری خواهم کرد با تشکیل کارگروه ویژه مشکلات موجود را مورد بررسی قرار خواهم داد.

درخصوص چاههای آب کشاورزی در شال جلسه ای را با حضور مدیرکل آب منطقه ای، معاون محترم  استاندار وامام جمعه محترم شال  جلسه ای تشکیل و با تمام قوت در چهارچوب قانون تلاش خواهیم کرد مشکلات باغداران شالی را بررسی وحل  نماییم.

معضل مواد مخدر در شال آسیب های زیادی را به دنبال دارد در همین خصوص در چند نقطه استان با حساسیت ویژه ورود کرده ایم که الحمدالله توفیقات زیادی را داشته وتونسته ایم با سوداگران مواد مخدر برخورد نماییم.در شهر شال نیز از دادستان شهرستان و رییس دادگاه بخش شال می خواهم گزارشی از وضعیت موجود به استان ارسال نمایند تا تصمیمات مقتضی گرفته شود.

درصورت تامین زمین مورد نیاز برای ساختمان اداری دادگاه عمومی بخش شال،در سال آینده ساختمان را احداث می کنیم.

  • ستاددهه فجرشال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی