وبلاگ اطلاع رسانی ستاد برگزاری مراسم ایام دهه فجرشهر شال

حضرت امام خامنه ای:
دهه ی فجر، دهه ی تجدید قوای نیروهای انقلابی با تجدید یادها و خاطره های پرشکوه آن روزهاست؛ دهه ی تجدید عهد و میثاق ملت ما با انقلاب است؛ دهه ی گرامیداشت بزرگترین معجزه ی الهی در این روزگارهاست.

بایگانی
آخرین مطالب


حجه السلام فوجی؛

عضو گروه علمی انقلاب اسلامی آستان قدس رضوی

در مسجد جامع شال:؛؛


علی رغم انتقادات وهجمه های بی امان رسانه ای برعلیه جمهوری اسلامی ایران ،به اذعان مراکز آماری معتبر دنیا ایران اسلامی در بسیاری از شاخصهای پیشرفت در رتبه های برتر دنیا قرار دارد.

متاسفانه این دستاوردها وپیشرفتها به دلیل اینکه کمتر به آن پرداخته شده است ویا به دلیل  بزرگنمایی مشکلات از دید افکار عمومی به حاشیه رفته ویا خارج شده است.

دشمن می خواهد بار دیگر وابستگی را به کشور برگرداند مانند کشورهایی مانند عربستان ومکزیک که وابسته ترین کشورها با آمریکا  هستند.

کشوری مانند کره جنوبی که به عنوان یک کشور پیشرفته میدانیم به دلیل اینکه پایگاههای نظامی امریکا انواع فسادهای اخلاقی واعمال منافی عفت مرتکب می شوند دولت کره مجبور شده است اطراف پایگاهها را منطقه آزاد اعلام کند. یعنی  زنهایی که به آن منطقه می روند امنیت جانی خود دست خودشان است دولت نمی تواند برای آنها کاری کند حقارت در این حد!!!!!

راه پیشرفت کشور پیاده کردن نسخه های غربی نیست 

برجام نمونه کامل نسخه غربی است، که نشان داد با الگوهای بیگانه پیشرفت و توسعه کشور دست یافتنی نیست.


  • ستاددهه فجرشال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی