وبلاگ اطلاع رسانی ستاد برگزاری مراسم ایام دهه فجرشهر شال

حضرت امام خامنه ای:
دهه ی فجر، دهه ی تجدید قوای نیروهای انقلابی با تجدید یادها و خاطره های پرشکوه آن روزهاست؛ دهه ی تجدید عهد و میثاق ملت ما با انقلاب است؛ دهه ی گرامیداشت بزرگترین معجزه ی الهی در این روزگارهاست.

بایگانی
آخرین مطالب


الفت معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه‌ قضائیه در مسجد جامع شال:


مقام معظم رهبری در ماجرای برجام گفتند به دشمن اعتماد نکنید؛ ولی مسئولان امر توجه نکردند و نتیجه این اعتماد به دشمن را داریم می بینیم. برجام ۱۳ سال سرمایه‌گذاری ما را از بین برد.

درخصوص مذاکراتی که اکنون در حوزه تجارت با برخی طرف‌های خارجی در حال انجام است، اگر دقت نکرده و به دشمن اعتماد کنیم مشکلات بسیاری برای همه ما ایجاد خواهد شد.

گویی ما دشمنی دشمنان را فراموش کرده ایم! این افرادی که با آنها مذاکره می کنیم ۲۰۰ سال است دشمن ما هستند. باید مراقب بود تا دچار اشتباه استراتژیک نشویم. دشمن می‌خواهد منافعش در کشور ما تأمین شود و سپس هر چه می توانند بکنند.

ما باید جلوتر از بینی خود را ببینیم. اروپا تضمین نمی کند تا در مذاکرات به نفع ما کار کند. پارلرمو و FATF غیر از کنترل ایران و دادن اطلاعات به آنها خیری برای ما ندارد.

مجلس ظرف ۲۰ دقیقه برجام را تصویب می‌کند؛ مذاکراتی که صنعت هسته ای ما را از بین می‌برد و حالا آمده اند می‌گویند در مذاکرات برجام اشتباه کردیم! خب الآن نیز در مذاکرات جدید دارید همین اشتباهات را تکرار می‌کنید و به منافع ملی توجه نمی کنید.

 بروید تاریخ اسلام را مطالعه کنید تا اشتباه نکنید. همین اشتباهات را در زمان امام علی(ع)عده ای انجام دادند و امام را تنها گذاشتند.

از نظر حقوقی آثار این موارد ما را می برد به جایی که برایمان قَیّم انتخاب کنند. اگر معادلات را با خارجی‌ها ببندیم و توسل و توکل به خدا نداشته باشیم و از دشمن بترسیم مطمئن باشید شکست خواهیم خورد.

  • ستاددهه فجرشال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی